منتدى كلام من القلب
أهلآ بك زائرنا العزيز نرحب بك فى منتدى كلام من القلب وندعوك للأنضمام فى اسرة منتدنا
والتسجيل من هنا
منتدى كلام من القلب
أهلآ بك زائرنا العزيز نرحب بك فى منتدى كلام من القلب وندعوك للأنضمام فى اسرة منتدنا
والتسجيل من هنا
منتدى كلام من القلب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اشعار وخواطر قصص رومنسية  
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
»  كوكتيل أغانى رومانسى رائع هانى شاكر محمد فؤاد عمرو دياب أيهاب توفيق
الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Icon_minitimeالخميس مايو 21, 2015 5:50 pm من طرف سندس

»  ياناسى خلى ماجد المهندس
الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Icon_minitimeالخميس مايو 21, 2015 5:49 pm من طرف سندس

» بدى اياك ما تتركنى حبيبى وائل كفورى من مسلسل أميرة القصر سوزانة وجواد
الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Icon_minitimeالإثنين أغسطس 25, 2014 1:02 pm من طرف سندس

» اغنيه قولوا لها - عبدالرحمن محمد تصوير رومنسى رائع
الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Icon_minitimeالأحد يونيو 15, 2014 4:00 am من طرف سندس

» اراضى خدودها تزعل شفايفها كاظم الساهر عاصى وأمير
الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Icon_minitimeالثلاثاء مايو 27, 2014 10:11 am من طرف سندس

» سجل حضورك ببيت شعر..
الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 07, 2013 12:02 pm من طرف فدائى

» درس اضافة صوره متحركه على التصميم
الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Icon_minitimeالأربعاء يونيو 27, 2012 2:52 am من طرف almayali

» درس التاثير الخيالي على الصوره
الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Icon_minitimeالأربعاء يونيو 27, 2012 2:51 am من طرف almayali

» مسجات عراقيه
الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Icon_minitimeالأربعاء يونيو 27, 2012 2:49 am من طرف almayali

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
<div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_ticker/news_widget" title="News Widget">News Widget</a></div>

الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
troy
عضو جديد
عضو جديد

ذكر عدد المساهمات : 9

الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Empty
مُساهمةموضوع: الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص    الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Icon_minitimeالخميس يونيو 09, 2011 6:43 am

أولا:
طبعا وانتا بتوقف الميكروباص وياسلام لو مافيش مكان
بنت يادوب تبصي بس بصة استعطاف لأي بأف قاعد هايقوم ينط يعد في ضهر السواق عشان تعدي
انما بقا لو انتا ولد شوفلك اي حتة اترزع فيها او انشالله تتشعلق مانتا اساسا مالكش أهل يخافو عليك

ثانيا :-
طبعا وانتا طالع كتير مننا ممكن يخبط راسه في الباب
طبعا لو كنتي بنت هاتلاقي اللي بيقولك خير حصلك حاجة ؟؟؟ من كل الركاب وممكن طبعا
تلاقي اللي ممكن يقوم يضرب السواق
انما بقا لو كنت ولد... اسمع بقا اللي يضحك عليك واللي يقولك ايه اتعميت ؟؟ .. يا لطخ تستاهل شوف كنت بتبص فين والكلام دا طبع
ثالثا:

وانتا بقا بتقفل الباب وطبعا السواق بيقولك اقفله بالراحه كأنه هايتكسر في اديك مانتا بقا رامبو
طبعا لو كنتي بنت وبتقفلي بالراحه خالص وممكن الباب مايتقفلش يقولو شوفو الرقة حتى الباب مش هاين عليها تخبطه بالجامد
وياعيني عليك لو كنت ولد والباب ماتقفلش .. ايه ياعم النايتي مش قادر تقفل الباب اتفو على دا جيل
.... ولو قفلت الباب بالجامد بقا
لو كنتي بنت طبعا هايقولو معلش اكيد متعصبة شوية ربنا يعينها على اللي هيا فيه

انما لو كنت ولد : ايه الطور دا خلاص ياعم عرفنا انك فاندام بس بالراحه ع الباب

رابعا:

طبعا ممكن يجيلك تليفون وانتا قاعد في الميكروباص

لو انتي بنت وانتي بتقولي الو ياسلااااام الله يا جماعه على صوتها شوفو الرقة يابخته المحظوظ اللي بيكلمك ولو معاها موبايل معفن ياسلام ع التواضع

انما بقا لو كنت ولد اللهي يجيلك ضربة انتا واللي بيرنلك دلوقتي وطي ياعم صووت ام صوتك صرعتنا والله عرفنا انك معاك زفت موبايل ولو الموبايل معفن .. وكمان بتتعايق بموبايل معفن امال لو كان موبايل عدل شوية كنت عملت ايه

خامسا:
لو انتا بقا طالع والسواق مشغل اغنية بيئة ومعلي الصوت بقا وانتا عايز تتكلم في الموبايل
طبعا لو انتي بنت القانون بيديكي الحق الكامل انك تقوليله وطي الكاسيت او اطفيه ( قانون ساكسونيا طبعا)
انما لو ولد هاتلاقي السواق من غير ما يرد عليك يادوب يبصلك بصة بقرف ويلف وشه تاني ويعلي الصوت كمان ويفضل يبرطم بقا انتا هاتشترينا بأم النص جنيه اللي هاتدفعه

سادسا:
طبعا بقا انتا وصلت الحمد لله بعد القهر والتفرقه العنصرية اللي اتعرضت ليه طول الطريق عايز تنزل بتقول للسواق على جنب وطبعا لايمكن هايسمعك ماهو مشغل الاغاني ومعلي الصوت على اخره
طبعا لو انتا ولد هاتقول مرة واتنين وعشرة وينزلك بعد الحتة اللي انتا عايز تنزل عندها بشارعين تلاته وطبعا هايقولك ماسمعتكش مانتا اللي صوتك واطي زي البنات
انما بقا البنت يادوب كل اللي هاتعمله انها توشوش نفسها على جنب وكأنها بتكلم نفسها
هاتلاقي بقيت الاربعتاشر نفر اللي قاعدين في الميكروباص بصوت واحد بيقولو للسواق على جنب ..... انتا اطرش ؟؟؟
سندس
المديرة العامة
المديرة العامة
سندس

انثى السرطان عدد المساهمات : 907
العمل/الترفيه : كتابة الأشعار والنت
المزاج : رايق

الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Empty
مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص    الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص  Icon_minitimeالخميس يونيو 09, 2011 9:53 am

هههههههههههههههههههه

ايه ده ده المصرين نحن المصرين

اه والله البات ليهم سحرهم برضو

الفرق بين الولد والبنت فى الشيكروبااااااص
صفحة 1 من اصل 1